Welcome to Mentalk2u.blogspot.com page, Please check the ANNOUNCEMENT!! page for the latest news.... MENTALK CANDY sale permanently stopped and replace by new product Fema Enhancer. please check notice from LFi Company for further information.... Thank You

Online PV Transfer

Ahli yang berstatus Mobile Stokist kini boleh membuat transfer PV secara Online. Pihak Kami telah menyediakan secara ringkas tutorial untuk Mobile Stokist secara bergambar bagi memberi sedikit sebanyak panduan.


Klik Cash Order. Anda dapat melihat PV transfer yang terdahulu dengan klik 'View' (2 Column dari kanan). Untuk membuat Transfer PV, sila klik untuk PV Cash Order yang dipilih
.
Untuk yang pertama kali membuat Transfer PV ini dikehendaki memasukkan password yang dipilih untuk tujuan keselamatan.

.
Para ahli Mobile Stokist di nasihatkan memilih password yang senang di ingati supaya tidak menimbulkan masalah di kemudian hari.
Password succesfull!! .
Sekarang, sila isikan kembali password yang di pilih.
.
Sekarang pengisian boleh dilakukan dengan mengisi maklumat yang di kehendaki. Transfer Reference ID boleh diisi dengan sebarang nombor selain nombor Mobile Stokist anda..
Klik 'Check' untuk pengesahan PV transfer untuk ahli-ahli baru. Nama ahli yang menerima PV tranfers ini akan terpapar bagi tujuan pengesahan.
Sekiranya anda telah yakin dengan maklumat yang di isi, sila klik butang 'save'..
Sekarang jumlah PV anda akan berkurangan bergantung kepada jumlah PV yang telah anda tranfer..
.
Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan dan permasalahan sila hubungi
iMobileTechnology - 0169596241
Asmawi - 0123098849
Muhammad - 0132960156

0 comments: